William Andrew "Shorty" Cantlon
1904.10.08. - 1947.05.30.

Születési hely: Paris, Illionis, USA

Elsősorban midget versenyző volt, de több landscape rekord kisérlete is volt.
1927-ben mutatkozott be AAA (American Automobile Association) bajnokságon kívüli versenyein, ahol két Top 5 helyezést is szerzett.
1928-ban próbálkozik először Indianapolis-ban. 118 körön át jut szóhoz a versenyen Henry Kohlert tartalékversenyzőjeként az Elgin Piston Pin Co. csapatnál.
1929-ben négy versenyen indulhatott. Mark Cunningham és Bill White autóit vezette. A Cleveland-i bajnokságon kívüli versenyen a 3. helyen ért célba. A szeptemberi Altoona Labor Day versenyen pedig 4. helyen intették le.
1930-ban a teljes szezont Bill White autójával futja. Ebben a szezonban megszerzi első győzelmét Bridgeville-ben. Indianapolis-ban a 2. helyen intették le. A szezon hét versenyén öt Top 5 helyezést szerzett. A bajnokságban pedig a 2. helyen végzett.
Az 1931-es szezont Bill White-al kezdi, de a szezon során több csapatnak is vezetett. A legsikeresebb periódust Louis F. Schneider gépével, Bowes Seal Fast Special, érte el. Három versenyen két pole és két győzelem volt a statisztikája. Az év során négy Top 5 helyezést gyűjtött. Az év végére a 6. helyet szerzi meg.
1932-ben két versenyen vesz részt, kevés sikerrel. Ebben a szonban már saját tulajdonú autójával is indult. De folytatta midget versenyzést is, majd a későbbiekben sprint car versenyeken is részt vett.
1933-ban a saját és Buddy Marr autóját vezette. A Salt City 100 versenyen érte el a szezon legjobb eredményét, a 4. helyen ért célba.
1934-ben Bill White autójával volt a legsikeresebb. Ebben a szezonban is a Salt City 100-as versenyen volt a legsikeresebb, de most győzni tudott.
1935 egy gyéngébb szezonja volt. Csak két hatodik helyre futotta.
1936-ban folytatódott a sikertelenségi sorozata. Saját autója mellett, még Bill White-nak és Joe Lencki-nek is vezetett.
1937-től sem sikerült jobb eredményeket felmutatnia egészen 1940-ig. Ebben az évben a Salt City 100 versenyen az 5. helyen intették le.
1941-ben két sikertelen kvalifációt produkált.
A II. Világháború miatt kimarad 1942-től 1945-ig a bajnokság.
1946 és 1947-ben már csak Indianapolis-ban állt rajthoz.
1947-es Indy500-as verseny szenved végzetes balesetet. A verseny 40. körében megpróbálta kikerülni Bill Holland autóját, amely a pályán keresztben állt. Az autójával kisodródik és falhoz csapódott. Az ütközés következtében koponyatörést szenved és azonnal életét vesztette.

Rajtok: 40
Győzelmek: 4
Pole: 6
Pontok: 1761.7
Vezetett körök: 303