Roscoe Conkling Sarles
1892.01.04. - 1922.09.17.

Születési hely: New Albany, Indiana, USA

A fiatal Roscoe a régi LInnwood Schoolba és a Jefferson High Schoolba járt.
1912-re szenvedélyesen kezdett érdeklődött a versenyzés iránt, amikor a helyi autókereskedő, autóépítő és versenyző Charlie Shambaugh tulajdonában lévő járműveket vezethette.
Sarles első versenye a Newport-i (Ind.) hill climb verseny volt. Charles Shambaugh által épített autóval indult.
Első profi megmérettetése 1916-ban volt. Louis Chevrolet szerelőjeként kapott lehetőséget, az Indy500-on és egy Uniontown-i versenyen. 1917-ben Joe Boyer szerelője volt a Chevrolet féle csapatnál.
1917-ben a Miller Carburetor Co.-nál dolgozott Los Angelesben. Ebben az évben mutatkozott be egy Frontenac volánja mögött. A Minneapolis-ban rendezett versenyen a 4. helyen intették le.
Első szezonját 1919-be futotta. A szezont egy Roamer Duesenberg ülésében kezdte. Az Ascot speedway-i versenyt megnyerte. Ezután Barney Oldfield tulajdonában lévő ikonikus Miller Golden Submarine versenygépet vezette. Minden versenyt a Top 5-ben fejezett be. Az Uniontown-i Independence Auto Derby-t megnyerte. Újoncként kiváló statisztikát ért el. A szezon tíz versenyéből két győzelem és összesen nyolc Top 5 helyezés. A bajnokságban a 4. helyet szerezte meg.
1920-ban már a Chevrolet testvérek csapatának vezetett. Egy kicsit gyengébb eredmények jöttek, de egy Beverly Hills-i versenyén azért nyerni tudott. A bajnokságban az 5. helyig jutott.
1921-től a Duesenberg testvérek szolgálatában állt. Egy igazán kiváló évet produkált. Tizennyolc versenyen összesen 16 Top 5 helyezést ért el, ebből három győzelem volt. Az Indy500 győztes Tommy Milton ellenében maradt alul a bajnoki címért folytatott versenyben.
1922-ben folytatta a kiváló sorozatát, igaz a győzelmek elmaradtak. A szezon vége efelé R. Cliff Durant csapatához igazolt át. Ez nem volt jó váltás. Az eredmény egy kiesés és a végzetes balesete.
A Kansas City 300-as verseny 115. körében leesett egy kereke Sarles autójának, az autó a felső korlátnak ütközött. Az érkező Pete DePaolo már nem tudta elkerülni Sarles autóját és belerohant, aminek következtében Sarles gépe felborult és kigyulladt a felrobban benzintank miatt. Sarles a lángokban hevert az autója alatt, és halálra égett.

Rajtok: 48
Győzelmek: 6
Pole: 2
Pontok: 3964
Vezetett körök: 573