Navigáció
Kezdetek...
AAA National Championship !!!
USAC National Championship
C.A.R.T. & USAC
ChampCar World Series
IRL
IndyCar
Indianapolis 500 bajnokai
IMS története
Hall of Fame
Triple Crown Trophy
In Memoriam
Technikai adatok
Szabálykönyv 2019
Statisztika
IndyCar versenyek felvételei
INDYCAR 36
INDYCAR 101
Galéria

Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
új jelszó kérése
Facebook
Online Statisztika
Online vendégek: 1
Online tagok:
Nincsenek online tagok jelen


Regisztrált tagok: 10
Aktiválatlan tagok: 0
Legújabb tag: Acelvaros

Látogatók ma: 765
Online látogató: 1
Max. Onlinerekord: 130
Max. napi rekord: 7939
Látogatók tegnap: 960
Látogatók a hónapban: 17738
összes látogatók: 1752847
Online
Verseny eredmények, 2019
Top5
1. 2. 3. 4. 5.
Josef Newgarden Alexander Rossi Simon Pagenaud Scott Dixon Will Power
593 pont 552 pont 551 pont 508 pont 469 pont
Teljes pontverseny tábla
Visszaszámlálás

A Laguna Seca-i versenyig

van hátra

St.Petersburg info

Adatok:
Neve: Grad Prix of St.Petersburg
Helyszín: St.Petersburg, Florida, USA
Megnyitása: 1985
Burkolata: beton(reptéri kifutó), aszfalt
Hossza: 1,800 mérföld
Típusa: ideiglenes utcai versenypálya
14 forduló (8 jobbos, 6 balos - az óramutató járásával megegyező irányban)
OpenWheel sztandard versenyhossz 180 mérföld / 100 kör
Hivatalos oldal :www.stpete.org/grandprix

A pálya rövid története:
St.Petersburg, ahol legális az utcai autóverseny.
A pálya története 1985-re nyúlik vissza, amikor is a híres nyaraló és üzleti városban megrendezték az első Trans-Am versenyeket. Kisebb szünet után, a kilencvenes évek végén az amerikai open-wheel nevelőszériáinak rendeztek itt futamokat, majd a nagy áttörést a 2003-as év hozta, amikor a ChampCar - miután elveszítette homestead-i versenyét, nem hagyván a floridai piacot - átköltözött erre a gyönyörű pályára. A rendezés igen rövid ideig maradt a ChampCar kezében: a 2004-es verseny anyagi okok miatt elmaradt. Ekkor került a pálya az Andretti család látókörébe, ami oda vezetett, hogy a 2005-ös GP már az IRL színeiben került megrendezésre, a Honda támogatásával. Az azóta eltelt 4 évben a pálya stabil részévé vált az IRL, majd az egyesült IndyCar szériának.

Információ a pályáról:
A pálya a városi repülőtér és yachtkikötő közötti területen helyezkedik el. A rajt/cél egyenes a repülőtér fő kifutópályája, ebből következik, hogy igen széles... nem úgy mint az első forduló. A pálya ezután bekanyarodik a város part menti utcáira, bonyolult és igen technikás kombinációkkal "örvendeztetve" meg a versenyzőket. Az óceán partjára kiérve a nézők yachtokról követhetik az autók útját. Ez a versenypálya legveszélyesebb része. A nagy sebességet elérő autókat egy szűk balos, majd egy jobb-bal sikán lassítja, míg elérünk a kifutópályára ráfordító, nehéz kanyarhoz. Általánosan elmondható, hogy utcai pálya révén az aszfalt burkolata igen huplis. Köztudott, hogy a Dallarákat nem kifejezetten street/road pályákra tervezték, ezért nagy kihívás az úton tartani őket. A pit a rajt/cél egyenessel párhuzamos, ki és bevezető útja nem követel meg külön leírást, hisz' egyértelmű. A kanyarok szűkek, az egyenesek gyorsak... ez a floridai St.Pete.

Születésnapok és megemlékezések
2019.09.17.

Mai születésnaposok!

Tony Romit
1911.09.17.-1983.05.31.

Stirling Moss
1929.09.17.

LeeRoy Yarbrough
1938.09.17.-1984.12.07.


Mai megemlékezés!

Roscoe Sarles
1892.01.04.-1922.09.17.

Pietro Alberti
1905.09.05.-1939.09.17.

Babe Stapp
1904.02.26.-1980.09.17.

Weblapok

Partnerek

Frumok

Generálási idő: 0.07 másodperc 2,389,697 egyedi látogató