Verseny eredmények 2022
Top5
1. 2. 3. 4. 5.
Alex Palou Scott Dixon Scott McLaughlin Pato O'Ward Josef Newgarden
656 pont 578 pont 488 pont 484 pont 479 pont
Teljes pontverseny tábla
Michael Shank Racing

Michael Shank versenyzői pályafutása 1989-ben kezdődött. 1996-ban a a Toyota Atlantic C2-es kategóriájának bajnoka lett, saját csapatával a Shank Racing-el.
Az 1997-es Las Vegas-i versenyen mutatkozott be az IRL sorozatban a Nienhouse Motorsports-nál.

Toyota Atlantic:
1998-ban már csak mint csapatvezető lép pályára. A Shank Racing John Rutherford-al a vezetői ülésben vág neki a Toyota Atlantic szezonnak. Nem teljes szezonos csapatként versenyeztek.
1999-ben már három autóval vágnak neki a bajnokságnak, ekkor Sam Hornish Jr. vezeti az egyik autóját, Hornish elhódítja a Rookie of the Year címet a 7. helyével. Kenny Wilden pedig a bajnokság 2. helyét szerezte meg.
Az argentin Martin Basso a 4. helyig navigálja Shank autóját a szezon végére, ugyanezt az eredmény hozza ez a páros 2001-ben is.
A Ryan Dalziel, Rodolfo Lavin páros a 2002-es szezonban már ezt a sikert nem tudja megismételni, csak a 8. és 9. hely volt elérhető számukra. A harmadik pilóta Sepp Koster sem tudott érdemleges eredményt felmutatni. És ez a szezon is volt a csapat utolsó éve a sorozatban.

Rolex Sportscar Series/ROLEX 24H:
2004-ben már a Rolex SportsCar bajnokságban versenyezteti csapatát, ekkor már Michael Shank Racing néven. A Rolex 24 órás versenyen a DP kategória 4. helyén végeztek. A következő 2005-ös versenyen a 399. körben búcsúztak az erőpróbától.
2006-ban viszont Justin Wilson és A.J. Allmendinger segítségével összetett és kategória második helyen végeztek. A bajnokságban pedig az évzáró Miller Park-i verseny megnyerték a Patterson, Negri és Pruett hármassal.
2007-ben a Patterson, Negri, Castroneves, Allmendinger négyessel vág neki a sorozatnak, de nem sok sikert tudtak felmutatni a 24 órás versenyen csak a 9. helyen futottak be.
2008-ban ezen javítottak és egy 6. hellyel zártak 24. óra végén. A bajnokágban pedig a két utolsó versenyt, New Jersey-i és ismét a Miller Park-i versenyt megnyerték.
2009-re két autót állított csatasorba, az egyiket Michael Valiante és John Pew, a másikat pedig a Mark Patterson, Oswaldo Negri páros vezette. A ROLEX 24 órás versenyre még csatlakozott A.J. Allmendinger, Ryan Hunter-Reay és colin Braun. Az autó a 24 órás viadal 262. körében lehelte ki a lelkét. A bajnokságban sem sikerült túl jól a szereplés.
2010-ben ismér sikeresebb volt a csapat a ROLEX versenyen. Versenyzői a #60-as Riley-Ford-ot az 5. helyen hozták be, míg a #6-os autó a 7. lett, annak ellenére, hogy a 707. körben kiállni kényszerült. A bajnokságban a szokásos 8-10. hely környéki helyezést hozták.
A 2011-es ROLEX-en egy 7. és egy 10. helyet szereztek.a 7. helyen célba ért #6-os autó támogatásába beszállt a Curb-Agajanian team is. A bajnokságban viszont sikerült az előre lépés a Negri/Pew páros az összetett 6. helyét szerezte meg.
2012 A Michael Shank w/ Curb Agajanian csapat éve! Megszerzik első ROLEX 24-es trófeájukat. Az egész csapat kiválóan teljesített, hiszen az összetett és a kategória 1. és 3. helyet is behúzták a DP osztályban. Viszont most a bajnokság nem sikerült túl fényesre.
2013-tól Michael Shank csapata már ismét társ nélkül ért el egy 3. helyet Daytona-ban a #60-as autóval. A másik gép az 508. körben mondta fel a szolgálatot. A bajnokságban csalódást keltően szerepeltek.

IMSA WeatherTech United SportsCar Series/ROLEX 24H:
2014-ben ismét Curb-Agajanian-nal fuzionálva indítottak egy autót Daytonában, de a 600. kört már nem tudta lefutni a Riley-Ford. Ebben az évben már az új IMSA United SportsCar bajnokságban indultak, mivel a Rolex SportsCar Series és az American LeMans Series testületei összeolvadtak. A Negri/Pew páros a 7. helyen zárta a versenyévadot.
2015 egy közepes szezonra sikeredett, 9. hely a 24 órás kihíváson, a bajnokságban pedig egy 6. hely.
2016-ban a ROLEX versenyen egy csalódást keltő kiesés, melyet a bajnokságban megnyert Road Atlanta-i verseny egy picit kárpótolhatott. Oswaldo Negri a bajnokságban a 4. helyet érte el.
2017: A csapat kategóriát váltott és a GT Daytona osztályban indultak a bajnokságban és a 24 órás versenyen is. Daytona-ban a kategória 6. helyén zártak. A bajnokságban a két győzelmet is szerzett a Katherine Legge/Andy Lally páros, Detroit Belle Isle és az USA egyik klasszikus pályáján Watkins Glen-en. A két győzelmnek köszönhetően a kategória 6. helyén végeztek.
A 2018-as ROLEX viadalon nem sikerült előrébb lépniük. Csak a 7. helyet tudták megszerezni.

IndyCar:
2012-ben vásároltak Dallara kasztnikat, hogy 2012-re egy teljes szezonos csapatot állítanak csatasorba. MSR Indy lett volna a csapat neve, társtulajdonosai A.J. Allmendinger és Brian Bailey volt. De hiába volt meg a szponzori háttér, de mivel nem sikerült motorgyártói szerződést szerezniük az egész program a kútba esett.
Így 2013-ban az egész felszerelést eladta Sam Schmidt-nek.
2017-ben tért vissza az IndyCar programhoz. Az Andretti Autosport-al közösen készítettek fel egy autót Jack Harvey-nek.
2018-ban viszont már Sam Schmidt-el közösen az Indy500-al együtt hat verseny erejéig küldik Jack Harvey-t versenybe.

Születésnapok és megemlékezések
2023.12.01.

Mai születésnaposok!

Kurt Hitke
1889.12.01.-2979.02.23.

Dick Guldstrand
1927.12.01.

Marco Greco
1961.12.01.

Stanton Barrett
1972.12.01.

Mario Dominguez
1975.12.01.

Luis Diaz
1977.12.01.


Mai megemlékezés!

Ray ''Red'' Cariens
1899.12.20.-1925.12.01.

Wilbur D'Alene
1884.10.25.-1966.12.01.

Facebook
Weblapok

Partnerek

Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
új jelszó kérése
Generálási idő: 0.02 másodperc 5,413,151 egyedi látogató