
2009-ben hozta létre csapatát a volt versenyző Bryan Herta.
Nyitó szezonjukat az IndyLights-ban futották mint egy egy autós csapat, igaz csak három versenyen (Watkins Glen, Mid-Ohio és Infineon) tették tiszteletüket a kis költségvetésük miatt. De ez a három részvétel sikeres volt, hiszen mindhárom versenyen a Top5-ben futott be az autójuk.
2010-re bővültek egy plusz autóval. A szezon során több pilótát is foglalkoztattak, pl.: Stefan Wilson, Sebastian Saavedra. Saavedra két versenyt kivéve teljes szezont futott és leszállította a csapat első győzelmét is az Iowa-i oválon. A szezon végén a egy 8. és egy 11. helyet, Stefan Wilson révén, gyűjtöttek be.
2011-ben az IndyLights bajnokság mellett elhatározták magukat az Indianapolis 500-as versenyen való részvétel mellett. Az IndyLights bajnokságban ismét csak a 8. helyig sikerült eljutniuk. Viszont a csapat elért újoncként a rutinos Dan Wheldon-nal egy igazán kiváló eredményt, amellyel rögtön be is írták magukat az autóversenyzés nagykönyvébe. Első nekifutásra megnyerték az Indy500-at. Ebben az évben egy igazán emlékezetes befutó volt, J.R. Hildebrand-nak állt a zászló, de a 4. kanyart elrontotta és a falhoz csapta az autóját és a falon csúszva lassulva ért célba, az érkező Wheldon így erőböl megelőzve futott át elsőként a célvonalon.
2012-ben ismét csak egy autót indítottak az IndyLights-ban, amelyen három versenyző osztozott a szezon során. Újból neveztek és indultak Indianapolis-ban. Alex Tagliani terelgette az autójukat. Tag a 8. helyen látta meg a kockás zászlót.
A következő évben már a Jeffrey Mark Motorsports-al közösen indították az autójukat az utánpótlás ligában, összesen három verseny erejéig. Ekkor már inkább az IndyCar bajnokságra összpontosítottak, ahol a Barracuda cég támogatása révén indulhattak Barracuda Racing/BHA néven, Alex Tagliani-val. A szezon végére a 24. helyet sikerült csak megszerezniük.
2014-ben már csak Bryan Herta Racing-ként neveztek, versenyzőnek egy újoncot, Jack Hawksworth-t kérték fel. Sikerült az előrelépés, így a szezont a 17. helyen zárták. Az IndyLights részvételüket is újra bővíteték, de még mindig fuzionálva Jeffrey Mark csapatával.
2015-ben is folytatták IndyCar programjukat. Csatlakozott hozzájuk a Curb-Agajanian Performance Group. Szerződtették a 2014-es IndyLights bajnok Gabby Chaves-t. Ismét feljebb léptek, ez a 15. helyet jelentette számukra és a Rookie of the Year címet Chaves révén. Az utánpótlás sorozat programjukat viszont feladták. Viszont csatlakoztak a Global Rallycross bajnoksághoz, ahol első nekifutásra mindkét versenyzőjük a Top10-ben végzett a szezon végére.
2016-tól csatlakoztak az Andretti Autosport-hoz és ezzel egy új sikeres korszak köszöntött be. Az újonc Alexander Rossi-t kapta meg versenyzőnek, akivel a csapat a szezont a 11. helyen zárta. Hatalmas taktikai érzékről tanúbizonyságot téve nyerték meg második Indianapolis 500-as versenyüket, amely egyben a jubileumi 100. verseny volt. A Rally bajnokságban Patrick Sadell az 5. helyig repítette a csapatot.
2017-ben továbbra is Rossi-val egy összetett 7. hely. Ebben az évben sem maradt győzelem nélkül a csapat. Rossi a Watkins Glen-i viadal után gurulhatott be a Victory Lane-re pezsgőt locsolni.
2018-ban a csapaton belüli csere következtében már Marco Andretti versenyeit fogja koreografálni Bryan Herta.
Indianapolis 500 győzelem : 2011, 2016 |