Verseny eredmények 2022
Top5
1. 2. 3. 4. 5.
Alex Palou Scott Dixon Scott McLaughlin Pato O'Ward Josef Newgarden
656 pont 578 pont 488 pont 484 pont 479 pont
Teljes pontverseny tábla
Rahal Letterman Lanigan Racing

Bobby Rahal és Carl Hogan által alapított csapat az 1991-es megalapítást követően az 1992-es szezonban mutatkozott be. Rahal ekkor már kétszeres bajnok és egyszeres Indianapolis 500 győztes volt.
Az első évben csak Bobby Rahal volt a csapat egyetlen pilótája. Egy Lola-Chevy párosítással vágtak neki a bajnokságnak. Az újonc csapat a tapasztalt Rahal-al a nyeregben a bajnoki címig meg sem állt! Négy győzelem, Phoenix, Detroit, New Hampshire és Nazareth. A szezon első fele sikerült nagyon erősre és ez kitartott végig.
Ezután saját kasztni építésére szánták el magukat. Az RH-001-Chevy az 1993-as Surfers Paradise-i évadnyitón mutatkozott be, nem is rosszul, hiszen Surfers-ben Rahal a 6. majd Long Beach-en a 2. lett. Viszont az Indy500-on nem sikerült a kvalifikáció ezekkel a versenygépekkel. Bobby Rahal visszatért a Lola kasztnihoz. Ebben a szezonban már Mike Groff vezetett Bobby Rahal mellet. Rahal csak a 4. helyet tudta megszerezni az év végére.
z 1994-es sikertelenebb év után a csapat a Mercedes motorba helyezte bizalmát. Versenyt nem tudtak nyerni, de kilenc Top5 helyezést azért elértek, A főnök Rahal a bajnokság 3. helyén zárt.
A következő években visszaesett a csapat teljesítménye. Ez visszavezethető arra, hogy Carl Hogan elhagyta a csapatot és megalapította saját csapatát. Bryan Herta-nak 1998-ban sikerült a Monterey-i versenyt megnyernie, és ezzel egy kis sikert hozva a csapat életébe. 1999-ben Laguna Seca-ban megismételte eme sikerét. Csapattársa Max Papis pedig a bajnokság 5. helyén zárt.
A csapat lassan kezdte megtalálni a helyes utat. A 2000-es szezon során 12 Top5 helyezést hozott össze a csapat, Kenny Brack pedig a 4. helyen fejezte be a szezont.
2001-ben az eddig használt Reynard autót ismét a Lola váltotta, és ez meghozta a sikereket is. a Papis/Brack páros összesen hat versenyt nyert. Kenny Brack az összetett 2., míg Max Papis a 6. helyén végzett.
Még két szezont maradta a CART sorozatban, 2003-ban még Michel Jourdain Jr. revén az összetett 3. helyét tudták megszerezni. Jourdain két versenyt nyert a csapatnak. 2002-ben ,ár Bobby Rahal nyitott az IRL felé, két versenyen is részt vett csapata, Fontan és Indianapolis. Majd 2003-ban mát teljes szezonos csapatot is indított, Jimmy Vasser-rel és Kenny Brack-el.
2004-től már csak az IRL sorozatra koncentrált. A csapathoz csatlakozott a TV-s David Letterman, így kialakult a Rahal Letterman Racing, Az IRL-es évek sikertelenebbek voltak, egyedül az első 2004-es szezonban sikerült Buddy Rice révén a 3. helyig jutniuk Rice megszerezte a csapat első Indy500-as győzelmét majd nyerni tudott még a Kansas-i és Michigan-i oválokon is. A következő sikertelen szezonok miatt, 2008 végén a csapat visszalépéséhez vezetett.
2009 és 2010-ben csak az Indianapolis 500-as versenyeken indítottak egy autót. 2011-ben az indy500 mellet még Kentucky-ban is rajthoz állt a csapat.
A visszatérés éve 2012. A csapathoz csatlakozott még Mike Lanigan. Ezután a Rahal Letterman Lanigan Racing néven versenyeznek a továbbiakban. Takuma Sato-t szerződtetik, Sato legjobb eredményei a Sao Paulo-i 3., és az Edmonton-i 2. hely volt.
2013-tól a csapatnál versenyez Graham Rahal, Bobby Rahal fia. A kezdeti sikertelenség után 2015-re összeáll a Team. Garham Rahal Fontana-i és Mid-Ohio-i győzelme a további hat Top5 helyezéssel együtt a bajnokság 4. helyéig repíti a csapatot. Graham a következő évadokban is hozza az eredményeket, három győzelmet szerez ismét Mid-Ohio(2016) és majd a Detroit-i dupla forduló(2017) mindkét versenyét, így 2016-ban 5., míg 2017-ben a 6. lett édesapja csapatával.

2007-ben egy Porsche 911 GTR3-as autóval részt vettek a Petit LeMans sorozatban, az év végén a GT2-es kategória 6. helyét szerezték meg. a 2008-as szezon kihagyása után egy gyári támogatású BMW E92 M3-as versenyautóval tértek vissza, Tommy Milner és Dirk Müller pilóta párossal. A szezon végére, kategória 3. helyet szereztek.
2010-ben amit lehetett megnyertek, egyéni és csapat bajnoki címet szereztek a kategóriájukban. 2011-ben az első két helyen hozták be autóikat a 12 órás Sebring-i versenyen. Majd még két versenyt nyerve ismét egyéni és csapat bajnoki címet szereztek. A Sebringi győzelmet 2012-ben megismételték, de a bajnoki címeket nem sikerült begyűjteniük.
A következő évben lecserélték az E92-es autót egy Z4 GTE-re. Ezzel az autóval is nyerni tudtak a Long Beach-i és Lime Rock-i versenyeken. De a Corvette csapatot nem sikerült legyőzniük, így csak a 2. hellyel kellett megelégedniük. Egészen 2013-ig vettek részt a sorozat versenyein.
2017-ben a Global Rallycross Championship-ben indítottak egy Ford Fiesta ST autót, Austin Dyne vezetésével. Dyne a bajnokság 9. helyét szerezte meg nekik.
2018-ban továbbra is Graham Rahal vezeti a #15-ös autót, de mellé érkezett az Indy500 győztes Takuma Sato.

Bajnoki címek:
CART: 1992
Petit LeMans: 2010, 2011 (egyéni és csapat is)

Indianpolis 500 győzelem: 2004

Születésnapok és megemlékezések
2023.12.01.

Mai születésnaposok!

Kurt Hitke
1889.12.01.-2979.02.23.

Dick Guldstrand
1927.12.01.

Marco Greco
1961.12.01.

Stanton Barrett
1972.12.01.

Mario Dominguez
1975.12.01.

Luis Diaz
1977.12.01.


Mai megemlékezés!

Ray ''Red'' Cariens
1899.12.20.-1925.12.01.

Wilbur D'Alene
1884.10.25.-1966.12.01.

Facebook
Weblapok

Partnerek

Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
új jelszó kérése
Generálási idő: 0.02 másodperc 5,413,163 egyedi látogató