
Michael Andretti 2003-ban vásárolta be magát Barry Green csapatába, amely innentől kezdve Andretti Green Racing néven futott. És ezzel a lendülettel a CART sorozatot elhagyva csatlakoztak az IRL szériához.
Michel Andretti a 2003-as szezont még az autóban töltötte versenyzőként. 2003-ban az Indy500 lefutása után visszavonult és csak a csapatvezetésre koncentrálhatott. Egy kiváló pilótákból álló csapatot gardírozott, TK, Dan Wheldon és Bryan Herta. de megfordult a csapatában ekkor Dario Franchitti és Robby Gordon is. A csapat két győzelmet szerzett Kanaan és Herta révén
Mint csapattulajdonos gyorsan a csúcsra ért. Barry Green szakmai tapasztalata és a minőségi versenyzők meghozták a sikert,és ebből sokat tanulhatott. Tony Kanaan a #11-es autót vezette a bajnoki címre, a 2. csapattársa, Dan Wheldon lett. A másik két versenyzője, Franchitti a 6., míg Herta a 9. helyen zárt.
A következő szezonban is verhetetlenek voltak, de most Dan Wheldon szerezte meg a bajnoki trófeát és Kanaan lett a 2., Dario pedig előrelépett a 4. helyre. Dan Wheldon elhódította az Indy500-as trófeát is. A szezon 17 versenyéből 11-en szálltak ki győztesként az autóból versenyzői.
2006-ban a csapathoz került Marco Andretti. Az Indianpolis 500 mérföldes versenyre Michael Andretti újból ringbe szállt. És az Andretti család kiváló eredményt produkált, Michael a 2., Marco pedig a 3. helyen végzett. Ettől függetlenül a csapat nem teljesített ez évben túl jól. TK volt a csapat legjobbja a 6. hellyel.
Dario Franchitti 2007-ben visszavezette a csapatot az élre, nagy csatában utasítva maga mögé Scott Dixon-t és csapattársát Tony Kanaan-t lett bajnok. De nem csak a bajnoki címet, hanem a Borg-Warner trófeát is begyűjtötte.
Az újra egyesülés után szerényebb sikerekkel kellett beérnie a csapatnak. 2008-ban még Tony Kanaan az összetett 3. helyén szerezte meg. Barry Green a 2009-es szezon után kiszállt a csapat pedig Andretti Autosport néven folytatta tovább. És Mario Andretti is segíti a csapatot.
Egészen 2012-ig csak epizódszerep volt az osztályrészük, még a Top5-be sem sikerült a szezon végén beférniük, a Team Penske és A Ganassi csapat uralta a sorozatot.
2012-ben viszont Ryan Hunter-Reay egy jó szezont futva elhódította a bajnoki címet. Igazából a szezon második fele sikerült nagyon erősre. Egy hármas győzelmi szériát produkált, Milwaukee, Iowa és Toronto, majd pedig a szezon utolsó előtti Baltimore-i versenyt is megnyerte. És így mindössze 3 ponttal sikerült Will Power-t(Penske) legyőznie. De nem csak Will Power volt az ellenfél, hanem Scott Dixon és Helio Castroneves is. Nagy siker volt ez a két top csapat ellenében.
De jött a kegyetlen valóság ismét. 2013-ban Marco Andretti-nek még sikerült a Top5-be beverekednie magát. Ezután viszont már ez sem sikerült. A bajnoki versengésben történő csalódást viszont az Indianapolis 500-on elért eredmények kárpótolják az Andretti csapatot. 2014-ben Ryan Hunter-Reay, 2016-ban az újonc Alexander Rossi, ebben az évben Bryan Herta csapata beleolvadt az Andretti Autosport-ba, és 2017-ben Takuma Sato önthette magát nyakon a Victory Lane-en tejjel.
Jó pár változás történt 2018-ra a csapatnál, Takuma Sato elköszönt, a helyére érkezett az újonc Zach Veach. Ezenkívül még a #27-es és #98-as autóban cserélt helyet Marco Andretti és Alexander Rossi.
2005-től az IndyLights-ban is fenntartanak egy csapatot, ahol kétszer is elhódították a bajnoki címet, Rafa Matos 2008-ban, J.R. Hildebrand pedig a következő 2009-es évadban. Versenyzői rendre a Top5-ben végeznek. 2016-ban a Freedom 100-as Indianapolis-i versenyt Dean Stoneman-el megnyerték.
Ugyancsak az utánpótlás kategóriába tartozó Star Mazda és US F2000 sorozatokban is van csapatuk.
A Star Mazda bajnokságban 2011-től vesznek részt. Top csapatnak számítanak. Minden szezonban képesek versenyeket nyerni. 2013-ban viszont Matthew Brabham-el egy hihetetlen sorozatot futottak, sorozatban hét győzelmet zsebeltek be, de ezzel még nem ért véget. Két versenyen nem tudtak győzni, viszont ezután ismét egy hat versenyes győzelmi sorozatot villantottak. A szezon 16 versenyéből Brabham 13-at megnyert, ezzel elhódítva az egyéni és a csapat bajnoki címet is.
Az US F2000-ben 2010 és 2013 között szerepeltek Sage Karam révén egy egyéni és egy csapat bajnoki címmel nyitott. 2011-ben csak a csapat bajnoki cím jött össze, de versenyői a Top5-ben végeztek. a Következő két szezonban csupán egy versenyt tudtak csak nyerni a kanadai Garett Grist révén Road America-ban.
2006 és 2009 között az American Le Mans sorozatban is egy rövid időre szerepeltek.
2014-től a csapat a Formula E kategóriában is versenyez, egyenlőre különösebb siker nélkül.
2014 az újítások éve is volt, Formula E és Global Rallycross bajnokság.
A Rallycross bajnokságban egy Volkswagen Bogárral a Scott Speed, Tanner Foust párost versenyeztetik, nem kevés sikerrel. 2014-ben még csak a 3. helyig jutott Scott Speed. Majd a csapat a sorozat egyeduralkodójává vált. Speed három bajnoki címet hozott,2015, 2016 és 2017. Tanner Foust, pedig 2015-ben 3., 2016 és 2017-ben a 2. helyen végzet.
Bajnki címek:
IRL, IndyCar: 2004, 2005, 2007, 2012
IndyLights: 2008, 2009
Star Mazda, egyéni és csapat: 2013
US F2000, egyéni és csapat: 2010, csak csapat 2011-ben
Global RallyCross Championship: 2015,2016,2017
Indianapolis 500 győzelem: 2005, 2007, 2014, 2016, 2017
Freedom 100: 2016
|