Navigáció
Kezdetek...
AAA National Championship !!!
USAC National Championship
C.A.R.T. & USAC
ChampCar World Series
IRL
IndyCar
Indianapolis 500 bajnokai
IMS története
Hall of Fame
Triple Crown Trophy
In Memoriam
Technikai adatok
Szabálykönyv 2018
Statisztika
IndyCar versenyek felvételei
INDYCAR 36
INDYCAR 101
Galéria

Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Facebook
Online Statisztika
Online vendégek: 2
Online tagok:
Nincsenek online tagok jelen


Regisztrált tagok: 10
Aktiválatlan tagok: 0
Legújabb tag: Acelvaros

Látogatók ma: 1097
Online látogató: 2
Max. Onlinerekord: 130
Max. napi rekord: 7939
Látogatók tegnap: 998
Látogatók a hónapban: 25080
Összes látogatók: 1490809
Online
Reklam
Verseny eredmények, 2018
Top5
1. 2. 3. 4. 5.
Scott Dixon Alexander Rossi Will Power Ryan Hunter-Reay Josef Newgarden
678 pont 621 pont 582 pont 566 pont 560 pont
Teljes pontverseny tábla
Visszaszámlálás

A 2019-es szezon kezdésig

van hátra

Ralph Mulford

1884.12.28. - 1973.10.23.

Születési hely: Brooklyn, New York, USA

Első feljegyzész 1910-ből van. Az AAA bajnokságban versenyez. Az Elgin-i 291 mérföldes versenyt megnyeri, Majd az Grand Prix sorozatban is leteszi névjegyét, a Vanderbilt Cup-on az 5. helyen intették le, a Savannah-i 415 mérföldes kihíváson pedig a 4. helyen ért célba.Ebben az évben egy Lozier típusú autóval versenyzett.
1911; mindössze öt versenyen vatt csak részt. Az első indy500-on a 2. helyen intették le. A 29. rejthelyről küzdötte fel magát. A következő versenyeken is jól teljesít, két győzelmet is szerzett, Philadelphia-i 2. és a Savannah-i 2. versenyeken. Ezen az öt versenyen begyűjtött pontok elegek voltak a bajnoki cím megszerzéséhez.
1912-ben több autótípust használt; Knox, Mercer és Mason gyártmányokat. Nyolc versenyen szerzett négy Top54 helyezést a Brighton Beach-i versenyen elsőként haladt át a célvonalon. A Tacoma-i és az Elgin-i versenyeken begyűjtött két 2. helyet. A bajnokságot az 5. helyen zárta.
A 1913-as szezonját is Indianapolis-ban kezdi, az 500 mérföld végén a 7. helyen intették le egy Mercedes volánja mögött. A következő versenyeken már Duesenberg autóval indult. A Colombus-i 200 körös versenyt megnyerte. Majd kisebb sikertelen időszak következett. De az Elgin-i 2. versenyen ismét sikeres volt. a 2. helyet szerezte meg. A kevés részvétel ellenére a bajnokság 3. helyén végzett.
1914-es évad nagy részén a pályán láthatták. A szezon végén csak az 5. lett, holott egészen kiváló eredményeken hozott. Nehéz kezdet után belelendült és zsinórban három győzelmet szerzett. A három Galveston-i 50 mérföldes versenyeken nem talált legyőzőre egy Peugeot autót vezetve. A további versenyeken is remekelt, Elgin-ben 3., Galesburg-ban a 100 mérföldes versenyen győz, St. Pauli-ban pedig a 2. helyen zárt.
1915 hektikus szezon számára. Csak a Des Mones-i 300 mérföldes versenyt tudja győztesként elhagyni. Műszaki hibák hátráltatták az év során.
1916-ban főleg Peugeot autóval versenyez a Sheepshead Bay-i versenyekből egyet nyerni tudott. Összesen hét Top10 helyezést zsebelt be. Az évadot a 10. helyen zárta. A Pikes Peak-i hegyi felfutáson rekord idővel nyert.
1917 ismét egy kiemelkedő szezon, Kilenc Top5 helyezés, három győzlem; Omaha, Providence 1. és Chicago 5. versenyeken. de ezek az eredmények csak a 3. helyhez segítették hozzá. Csak Earl Cooper és Louis Chevrolet bizonyult jobbnak nála.
1918 ismét Mulford éve, megszerezte második bajnoki címet. A Frontenac csapattal vitte végig a szezont. Karrierje legjobb szezonja volt. tizenegy versenyt teljesített a szezon 16 versenyéből. És mind a tizenegy versenyen a Top5-ben végzett. A legrosszabb helyezései, három 4. hely volt. Az Uniontown-i versenyekből hármat megnyert.
1919-ben ismét jöttek a műszaki gondok. Ennek ellenére a Sheepshead Bay-i versenyeken szerzett két győzelmet, majd még egyet az Elgin-i 300 mérföldes road versenyen.
1920-ban már csak öt versenyre nevezett, ekkor már saját csapatával is indult. Mind az öt versenyt a Top10-ben zárta.
1921-ben csak Indianapolis-ban tudott rajthoz állni a Frontenac csapattal, a versenyt a 9. helyen zárta. Az Uniontown-i versenyre nem értek időben oda, így nem indulhatott.
1922-ben csak négy versenyt teljesített, ebbő két Top5 helyezést hozott össze.
1924-ben ülne ismét versenyautóba, de a Culver City-i versenyen nem tud indulni.
Utolsó próbálkozása az 1926-os Indianapolis 500-as verseny volt. De ekkor nem tudta kvalifikálni magát a versenyre.
Egyedül az Indinapolis 500-as győzelem hiányzik a karrerjéből.

Bajnok: 1911, 1918

Rajtok: 87
Győzelmek: 19
Pole: 2

AdSense
Születésnapok és megemlékezések
2019.01.22.

Mai születésnaposok!

Bob Sall
1908.01.22.-1974.10.14.

Gonzalo Rodríguez
1972.01.22.-1999.09.11.

Felipe Giaffone
1975.01.22.


Mai megemlékezés!

Ernest Friderich
1886.10.23.-1954.01.22.

Mike Hawthorn
1929.04.10.-1959.01.22.

Winfield J. Barndollar
1883.12.15.-1962.01.22.

Loral Tansy
1904.04.17.-1994.01.22.

Leland Colvin
1914.08.17.-1994.01.22.

William 'Wild Bill' Cantrell
1908.01.31.-1996.01.22.

Weblapok

Partnerek

Fórumok

Generálási idő: 0.43 másodperc 2,063,165 egyedi látogató