Navigáció
Kezdetek...
AAA National Championship !!!
USAC National Championship
C.A.R.T. & USAC
ChampCar World Series
IRL
IndyCar
Indianapolis 500 bajnokai
IMS története
Hall of Fame
Triple Crown Trophy
In Memoriam
Technikai adatok
Szabálykönyv 2018
Statisztika
IndyCar versenyek felvételei
INDYCAR 36
INDYCAR 101
Galéria

Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Facebook
Online Statisztika
Online vendégek: 1
Online tagok:
Nincsenek online tagok jelen


Regisztrált tagok: 10
Aktiválatlan tagok: 0
Legújabb tag: Acelvaros

Látogatók ma: 611
Online látogató: 1
Max. Onlinerekord: 130
Max. napi rekord: 7697
Látogatók tegnap: 1081
Látogatók a hónapban: 16655
Összes látogatók: 1301082
Online
Reklam
Verseny eredmények, 2018
Top5
1. 2. 3. 4. 5.
Scott Dixon Alexander Rossi Josef Newgarden Will Power Ryan Hunter-Reay
494pont 448 pont 434 pont 407 pont 399 pont
Teljes pontverseny tábla
Visszaszámlálás

A Pocono-i versenyig

van hátra

Technikai adatok

Versenyautó

Kasztni:
Kasztni: Dallara DW-12 (IR-12)
Gyártó: Dallara Automobili, Italy
Típus: Open Wheel, együléses nyitott cockpit
Anyaga: Szénszál, kevlár és más összetevők
Tömeg: minimum 734,82 kg (utcai, épített és rövid ovál), 721,21, (Speedway)
Hossz: 5123.18 mm/201.7 in
Szélesség: 1917,7 mm/75.5 in (Utcai, épített), 1924,05 mm / 75.75 in (ovál), max 1943,1 mm / 76.5 in (a kerékpánt peremén mérve) Magasság: 1016 mm/40 in
Tengelytávolság: 2984,5 mm és 3.086,1 mm között
Súlyelosztás: 43% elöl / 57% hátul
Üzemagyag tank: 84.1 L (18.5 gallon)

Kuplung:
AP Racing
Tipus: 3 tárcsás fém házzal
Model: CP8153-DE03

Váltó:
Szekvenciális 6 fokozatú
Gyártó: 6 fokozatú XTRAC
Model: 1011

Felfüggesztés
Első: dupla A-kar(háromszög alakú keresztlengőkar), tolórúd, három rugó és stabilizátor rúd
Hátsó: dupla A-kar(háromszög alakú keresztlengőkar), tolórúd, három rugó és stabilizátor rúd
Bármilyen tipusú lengéscsillapító használható, amely beszerelhető

Aerodinamika:
Type: Ground effects underbody used in conjunction with front and rear wings
Front Wing Assembly: Fixed main element with second and third adjustable elements per side
Front Second (middle) Element Range: -10° to +32°
Front Third (top) Element Range: Three pre-set positions of 6.5°, 9.0° or 11.5°
Rear Wing Assembly: Fixed main element with single adjustable upper element
Rear Upper Element Range: 10° to 46°
Wickers: 1 in maximum height
Downforce: 4600 pounds at 200 mph (approx.)
Drag: 1500 pounds at 200 mph (approx.)
Strakes: One per tunnel

Fékek:
Carbon fékek és betétek alumínium monoblock féknyereg
Gyártó: PFC ZR90
Elöl és hátul hat dugattyús féknyereg 25/30/26 mm-es dugattyúkkal
Féknyereg súlya: 2.08 kg
Első és hátsó féktárcsa mérete: 328 mm (12.9 inch)
Carbon fékbetét mérete / súlya: 24mm (0.94 inch) / 270 g
Max üzemi hőfok: 900 C / 1652 F

Elekrtonika:
ECU
Gyártó: McLaren
Model: TAG 400i
Adatnaplózó és továbbító rendszer: Cosworth Electronics
Drive-by-Wire System és Engine Loop: szabadon választható beszállító
Kézikuplung: AP Racing

Gumi:
Típusa: Firestone Firehawk
Első kerék méretei: 38.1 cm átmérőjű, 25.4 cm széles (10.0/25.8R15)
Első kerék tömege: min. 6.06 kg
Hátsó kerék méretei: 38.1 cm átmérőjű, 35.56 cm széles (14.5/28.0R15)
Hátsó kerék tömege: min. 6.61 kg
Gumiszabály: 9 szett egy hétvégén

Üzemanyag:
Sunoco E85R (85% Ethanol és 15% verseny benzin)

Motor

Motorgyártók: Honda HPD, Chevrolet
Motor modellek: Honda HI18R Indy-V-6, Chevy IndyCar V6

A motor paraméterei:
Hengerőrtartalom - Maximum 2,2 liter
Hengerek száma - Maximum 6 egyforma henger.
Fordulatszám - 12 000, az IndyCar által szabályozva.
Lóerő - Pályától függően 550-700 lóerő.
Befecskendezés: Hengerenként legfeljebb két injektor, az egyik a közvetlen befecskendezéshez, 1300 mbar maximális üzemanyag-rendszer nyomás
Olaj - csak olyan típus használható, amihez kiskereskedelmi forgalomban bárki hozzáférhet.
Turbónyomás - 155 KPa az épített, 140 KPa a rövid oválok és 130 KPa a nagy oválok esetében. A turbónyomást két érzékelőn keresztül folyamatosan minden autóban ellenőrzi az INDYCAR.
Minimum súly - 112,5 kg, a kuplung, ECU, folyadékok és a turbófeltöltő nélkül.
Turbófeltöltő - Twin BorgWarner 6758, egyszerő vagy ikerturbó, vízhőtéses tengelykapcsoló házzal és titánium turbina lapátokkal.
Rögzítés - Mindkét gyártó esetén egyforma rögzítő pontok a rekeszfalakon és a sebességváltón.
Maximális felmelegedési nyomás: 1300 mbar (Superspeedways); 1400 mbar (rövid ovális); 1500 mbar (út / utca tanfolyamok); 1600 mbar (Push-to-Pass)
Élettartam - 1850 mérföld (2960km). Minden teljes szezonban résztvevő autó évente maximum öt erőforrást kap egy évre.
KERS - Nincs.
Pop-off szelep - Nincs.
Kipörgésgátló - Nincs.
Lefulladásgátló - Van.

A motor felépítése:

Hengersor által bezárt szög - V típusú elrendezés 60° és 90° között.
Hengerfurat - Maximum 95 mm-es átmérő.
Motor hossza - 460 mm, rögzítéstől rögzítésig.
Főtengely magassága - 100 mm-el az autó alja fölött.
Főcsapágy minimum mérete - 48 mm-es átmérő.
Végcsap minimum mérete - 40 mm-es átmérő.
Hajtórudak - Homogének, semmi hegesztés és ragasztás.
Dugattyúcsapszeg - Homogén alkatrész.
Szeleptípus - tányérszelep, kizárólag spirálrugóval.
Gyertya - Hengerenként egy, egyébként tetszőleges.
Burkolás - DLC burkolás nem engedélyezett a főtengelyen, hajtórudakon, vezérmőtengelyen, dugattyúköpenyen és a hengerhüvelyen.
Vezérmőtengelyek - Maximum négy felső vezérmőtengely engedélyezett (hengersoronként kettő).

AdSense
Születésnapok és megemlékezések
2018.08.15.

Mai születésnaposok!

Edward McNay
1871.08.15.-1951.04.08.

Billy Earl
1927.08.15.-2007.02.07.

Sam Schmidt
1964.08.15.


Mai megemlékezés!

Don Ostrander
1894.07.26.-1952.08.15.

Weblapok

Partnerek

Fórumok

Generálási idő: 0.17 másodperc 1,833,876 egyedi látogató