Navigáció
Kezdetek...
AAA National Championship !!!
USAC National Championship
C.A.R.T. & USAC
ChampCar World Series
IRL
IndyCar
Indianapolis 500 bajnokai
IMS története
Hall of Fame
Triple Crown Trophy
In Memoriam
Technikai adatok
Szabálykönyv 2018
Statisztika
IndyCar versenyek felvételei
INDYCAR 36
INDYCAR 101
Galéria

Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Facebook
Online Statisztika
Online vendégek: 3
Online tagok:
Nincsenek online tagok jelen


Regisztrált tagok: 10
Aktiválatlan tagok: 0
Legújabb tag: Acelvaros

Látogatók ma: 859
Online látogató: 3
Max. Onlinerekord: 130
Max. napi rekord: 4547
Látogatók tegnap: 1904
Látogatók a hónapban: 24098
Összes látogatók: 1118485
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

25/05/2014 16:23
Jajj, bocs hogy most reagálok Smile) Itt: http://www.indycar
-hungary.hu/viewpa
ge.php?page_id=605

13/05/2014 10:15
..bocs,biztos én vagyok a béna ,de hol a versenynaptár?

12/11/2013 13:00
Jó is, hogy beírtad Smile A két linket amit betettél az Indexen, beteszem a partnerek közé, engedelmeddel Smile

06/08/2012 20:32
Üdv Urak! Smile) Smile

06/08/2012 14:19
Guten Tag...jajj neeee, Bedy itt is itt van, mármint Bedy bácsi természetesen Smile

Online
Verseny eredmények, 2018
Top5
1. 2. 3. 4. 5.
Alexander Rossi Josef Newgarden Graham Rahal Sebastien Bourdais James Hinchcliffe
126 pont 104 pont 93 pont 88 pont 83 pont
Teljes pontverseny tábla
Visszaszámlálás

A Barber-i versenyig

van hátra

Michael Shank Racing with SPM


Michael Shank versenyzői pályafutása 1989-ben kezdődött. 1996-ban a a Toyota Atlantic C2-es kategóriájának bajnoka lett, saját csapatával a Shank Racing-el.
Az 1997-es Las Vegas-i versenyen mutatkozott be az IRL sorozatban a Nienhouse Motorsports-nál.

Toyota Atlantic:
1998-ban már csak mint csapatvezető lép pályára. A Shank Racing John Rutherford-al a vezetői ülésben vág neki a Toyota Atlantic szezonnak. Nem teljes szezonos csapatként versenyeztek.
1999-ben már három autóval vágnak neki a bajnokságnak, ekkor Sam Hornish Jr. vezeti az egyik autóját, Hornish elhódítja a Rookie of the Year címet a 7. helyével. Kenny Wilden pedig a bajnokság 2. helyét szerezte meg.
Az argentin Martin Basso a 4. helyig navigálja Shank autóját a szezon végére, ugyanezt az eredmény hozza ez a páros 2001-ben is.
A Ryan Dalziel, Rodolfo Lavin páros a 2002-es szezonban már ezt a sikert nem tudja megismételni, csak a 8. és 9. hely volt elérhető számukra. A harmadik pilóta Sepp Koster sem tudott érdemleges eredményt felmutatni. És ez a szezon is volt a csapat utolsó éve a sorozatban.

Rolex Sportscar Series/ROLEX 24H:
2004-ben már a Rolex SportsCar bajnokságban versenyezteti csapatát, ekkor már Michael Shank Racing néven. A Rolex 24 órás versenyen a DP kategória 4. helyén végeztek. A következő 2005-ös versenyen a 399. körben búcsúztak az erőpróbától.
2006-ban viszont Justin Wilson és A.J. Allmendinger segítségével összetett és kategória második helyen végeztek. A bajnokságban pedig az évzáró Miller Park-i verseny megnyerték a Patterson, Negri és Pruett hármassal.
2007-ben a Patterson, Negri, Castroneves, Allmendinger négyessel vág neki a sorozatnak, de nem sok sikert tudtak felmutatni a 24 órás versenyen csak a 9. helyen futottak be.
2008-ban ezen javítottak és egy 6. hellyel zártak 24. óra végén. A bajnokágban pedig a két utolsó versenyt, New Jersey-i és ismét a Miller Park-i versenyt megnyerték.
2009-re két autót állított csatasorba, az egyiket Michael Valiante és John Pew, a másikat pedig a Mark Patterson, Oswaldo Negri páros vezette. A ROLEX 24 órás versenyre még csatlakozott A.J. Allmendinger, Ryan Hunter-Reay és colin Braun. Az autó a 24 órás viadal 262. körében lehelte ki a lelkét. A bajnokságban sem sikerült túl jól a szereplés.
2010-ben ismér sikeresebb volt a csapat a ROLEX versenyen. Versenyzői a #60-as Riley-Ford-ot az 5. helyen hozták be, míg a #6-os autó a 7. lett, annak ellenére, hogy a 707. körben kiállni kényszerült. A bajnokságban a szokásos 8-10. hely környéki helyezést hozták.
A 2011-es ROLEX-en egy 7. és egy 10. helyet szereztek.a 7. helyen célba ért #6-os autó támogatásába beszállt a Curb-Agajanian team is. A bajnokságban viszont sikerült az előre lépés a Negri/Pew páros az összetett 6. helyét szerezte meg.
2012 A Michael Shank w/ Curb Agajanian csapat éve! Megszerzik első ROLEX 24-es trófeájukat. Az egész csapat kiválóan teljesített, hiszen az összetett és a kategória 1. és 3. helyet is behúzták a DP osztályban. Viszont most a bajnokság nem sikerült túl fényesre.
2013-tól Michael Shank csapata már ismét társ nélkül ért el egy 3. helyet Daytona-ban a #60-as autóval. A másik gép az 508. körben mondta fel a szolgálatot. A bajnokságban csalódást keltően szerepeltek.

IMSA WeatherTech United SportsCar Series/ROLEX 24H:
2014-ben ismét Curb-Agajanian-nal fuzionálva indítottak egy autót Daytonában, de a 600. kört már nem tudta lefutni a Riley-Ford. Ebben az évben már az új IMSA United SportsCar bajnokságban indultak, mivel a Rolex SportsCar Series és az American LeMans Series testületei összeolvadtak. A Negri/Pew páros a 7. helyen zárta a versenyévadot.
2015 egy közepes szezonra sikeredett, 9. hely a 24 órás kihíváson, a bajnokságban pedig egy 6. hely.
2016-ban a ROLEX versenyen egy csalódást keltő kiesés, melyet a bajnokságban megnyert Road Atlanta-i verseny egy picit kárpótolhatott. Oswaldo Negri a bajnokságban a 4. helyet érte el.
2017: A csapat kategóriát váltott és a GT Daytona osztályban indultak a bajnokságban és a 24 órás versenyen is. Daytona-ban a kategória 6. helyén zártak. A bajnokságban a két győzelmet is szerzett a Katherine Legge/Andy Lally páros, Detroit Belle Isle és az USA egyik klasszikus pályáján Watkins Glen-en. A két győzelmnek köszönhetően a kategória 6. helyén végeztek.
A 2018-as ROLEX viadalon nem sikerült előrébb lépniük. Csak a 7. helyet tudták megszerezni.

IndyCar:
2012-ben vásároltak Dallara kasztnikat, hogy 2012-re egy teljes szezonos csapatot állítanak csatasorba. MSR Indy lett volna a csapat neve, társtulajdonosai A.J. Allmendinger és Brian Bailey volt. De hiába volt meg a szponzori háttér, de mivel nem sikerült motorgyártói szerződést szerezniük az egész program a kútba esett.
Így 2013-ban az egész felszerelést eladta Sam Schmidt-nek.
2017-ben tért vissza az IndyCar programhoz. Az Andretti Autosport-al közösen készítettek fel egy autót Jack Harvey-nek.
2018-ban viszont már Sam Schmidt-el közösen az Indy500-al együtt hat verseny erejéig küldik Jack Harvey-t versenybe.
KELLEMES HÚVÉTI ÜNNEPET!
Bryan Herta Autosport


2009-ben hozta létre csapatát a volt versenyző Bryan Herta.
Nyitó szezonjukat az IndyLights-ban futották mint egy egy autós csapat, igaz csak három versenyen (Watkins Glen, Mid-Ohio és Infineon) tették tiszteletüket a kis költségvetésük miatt. De ez a három részvétel sikeres volt, hiszen mindhárom versenyen a Top5-ben futott be az autójuk.
2010-re bővültek egy plusz autóval. A szezon során több pilótát is foglalkoztattak, pl.: Stefan Wilson, Sebastian Saavedra. Saavedra két versenyt kivéve teljes szezont futott és leszállította a csapat első győzelmét is az Iowa-i oválon. A szezon végén a egy 8. és egy 11. helyet, Stefan Wilson révén, gyűjtöttek be.
2011-ben az IndyLights bajnokság mellett elhatározták magukat az Indianapolis 500-as versenyen való részvétel mellett. Az IndyLights bajnokságban ismét csak a 8. helyig sikerült eljutniuk. Viszont a csapat elért újoncként a rutinos Dan Wheldon-nal egy igazán kiváló eredményt, amellyel rögtön be is írták magukat az autóversenyzés nagykönyvébe. Első nekifutásra megnyerték az Indy500-at. Ebben az évben egy igazán emlékezetes befutó volt, J.R. Hildebrand-nak állt a zászló, de a 4. kanyart elrontotta és a falhoz csapta az autóját és a falon csúszva lassulva ért célba, az érkező Wheldon így erőböl megelőzve futott át elsőként a célvonalon.
2012-ben ismét csak egy autót indítottak az IndyLights-ban, amelyen három versenyző osztozott a szezon során. Újból neveztek és indultak Indianapolis-ban. Alex Tagliani terelgette az autójukat. Tag a 8. helyen látta meg a kockás zászlót.
A következő évben már a Jeffrey Mark Motorsports-al közösen indították az autójukat az utánpótlás ligában, összesen három verseny erejéig. Ekkor már inkább az IndyCar bajnokságra összpontosítottak, ahol a Barracuda cég támogatása révén indulhattak Barracuda Racing/BHA néven, Alex Tagliani-val. A szezon végére a 24. helyet sikerült csak megszerezniük.
2014-ben már csak Bryan Herta Racing-ként neveztek, versenyzőnek egy újoncot, Jack Hawksworth-t kérték fel. Sikerült az előrelépés, így a szezont a 17. helyen zárták. Az IndyLights részvételüket is újra bővíteték, de még mindig fuzionálva Jeffrey Mark csapatával.
2015-ben is folytatták IndyCar programjukat. Csatlakozott hozzájuk a Curb-Agajanian Performance Group. Szerződtették a 2014-es IndyLights bajnok Gabby Chaves-t. Ismét feljebb léptek, ez a 15. helyet jelentette számukra és a Rookie of the Year címet Chaves révén. Az utánpótlás sorozat programjukat viszont feladták. Viszont csatlakoztak a Global Rallycross bajnoksághoz, ahol első nekifutásra mindkét versenyzőjük a Top10-ben végzett a szezon végére.
2016-tól csatlakoztak az Andretti Autosport-hoz és ezzel egy új sikeres korszak köszöntött be. Az újonc Alexander Rossi-t kapta meg versenyzőnek, akivel a csapat a szezont a 11. helyen zárta. Hatalmas taktikai érzékről tanúbizonyságot téve nyerték meg második Indianapolis 500-as versenyüket, amely egyben a jubileumi 100. verseny volt. A Rally bajnokságban Patrick Sadell az 5. helyig repítette a csapatot.
2017-ben továbbra is Rossi-val egy összetett 7. hely. Ebben az évben sem maradt győzelem nélkül a csapat. Rossi a Watkins Glen-i viadal után gurulhatott be a Victory Lane-re pezsgőt locsolni.
2018-ban a csapaton belüli csere következtében már Marco Andretti versenyeit fogja koreografálni Bryan Herta.

Indianapolis 500 győzelem : 2011, 2016
Danica Patrick bemutatása
Elmarad a hétvégi IMS teszt!
Az időjárási körülményeket figyelembe véve a tesztet elhalasztották. A teszt 04.30 és 05.02 között lesz megtartva.
Emellett a Rookie Orientation Program és a frissítő teszt is el lesz halasztva.

Tesztprogram:
04.30. - Nyitó teszt (21 résztvevő)
05.01. - Rookie program és frissítő teszt
Résztvevők:
Pietro Fittipaldi (ROP), Jay Howard (frissítő), Kyle Kaiser (ROP), Sage Karam (frissítő), Matheus Leist (ROP), Danica Patrick (frissítő), Robert Wickens (ROP)

05.02. - Honda és Chevy gyártói teszt
Résztvevők:
Ed Carpenter, Gabby Chaves, Max Chilton, Scott Dixon, James Hinchcliffe, Ed Jones, Tony Kanaan, Charlie Kimball, Matheus Leist, Danica Patrick, Spencer Pigot, Robert Wickens

forrás: www.indycar.com
AdSense
Születésnapok és megemlékezések
2017.04.20.

Mai születésnaposok!

Arthur Gibbons
1883.04.20.-1960.01.07.

George Joerimann
1894.04.20.-???

Phil Hill
1927.04.20.-2008.08.28.

Gordon Smiley
1946.04.20.-1982.05.15.

Chuck Gurney
1949.04.20.

Adrian Fernández
1963.04.20.

Mauricio Gugelmin
1963.04.20.


Mai megemlékezés!

Gordon Reid
1923.08.11.-1952.04.20.


Weblapok

Partnerek

Fórumok

Reklam
Generálási idő: 0.17 másodperc 1,625,343 egyedi látogató